sobota 14. dubna 2007

Přišel domů pozdě...

Dnes se podíváme na jednoduchý návod pro ženy, co mají dělat pokud muž přijde pozdě domů. Přeci potrestat!!!

Aby byl trest dostatečně ponižující, doporučujeme čekat na něj v pěkných šatech s připraveným trestným nástrojem....



... hned po příchodu je třeba začít s trestem, především pokud se muž vzpírá ....



... pro pokračování trestu doporučujeme muže připoutat například k posteli ...



... trestat je potřeba přísně, škoda každé rány, která padne vedle ....



... pěkný výprask co říkáte?

Stalo se Vám něco podobného? Máte podobnou představu? Napište mi, a já Váš příběh rád zveřejním....

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

tomu muži závídím nic takového jsem nezažil myslím výprask chci někoho kdo mi nařeže na holou

Anonymní řekl(a)...

tomu muži závídím nic takového jsem nezažil myslím výprask chci někoho kdo mi nařeže na holou

Makima řekl(a)...

mám 17letého syna Pavla a 15letého syna Radka.i oni už několikrát nezávisle na sobě přišli domů pozdě,jejich zábavou jsou diskotéky a jelikož bydlíme na vesnici,mají poněkud ztíženou návratovou cestu,což mě ale ani v nejmenším nezajímá.pokud se chtějí bavit,prosím,ale pravidla jsou jasná.jakmile dorazí domů déle,než je stanovená doba,musí si vytrpět fyzický trest a po takové exekuci si mohou být jisti,že je dlouho nenapadne porušovat mé příkazy.nedávno toto porušil Pavel.Místo o půlnoci přišel domů až k ránu s lacinou výmluvou,že mu ujel vlak.hned v předsíni jsem si ho ohnula přes koleno(a jelikož pracuji na jatkách,není pro mě žádný problém zpacifikovat 17letého pubescenta,třebaže je o hlavu vyšší),stáhla mu kalhoty i trenýrky a začala ho rukou vyplácet.pavel se pokusil bránit,ale jak přibývaly červené stopy na jeho zadku,ochaboval a nakonec se omezil jen na pláč a prosby.přestala jsem teprve,když mě začala pálit ruka a pavel měl zadek rudý jako sovětská vlajka.a můžu vás ujistit,že dva dny poté snídal i večeřel ve stoje.